Vinst!

Det blev vinst för Sverige med 30-24! Jag måste ta tillbaka lite in det jag sa igår om att Mattias Andersson (målvakten) idag spelade han så mycket bättre, men mycket tack vare försvaret. Idag vill jag höja ytterligare en gång Oscar Carlén som har en grym kämparglöd, spelhjärna och som betyder väldigt mycket för det svenska försvaret!! +++++

Dalibor Doder vilken hjälte i 1:a halvlek!!! Som kommentatorn sa, "han skulle kunna spela i det koreanska laget, för sådan var hans spelstil"! +++++

Jonas Källman! Grymt bra spelat! +++++

Niclas Ekberg - Tur vi har en så bra sjumetare (straffläggare)! Även mycket duktig på plan!! +++++

Idag spelade hela laget tillsammans igen och det är härligt att se!

Domarna; + för alla dessa utvisningar. Ibland var det inte rätt person som åkte ut och när dem gör mål blåser han till frikast eller straff. Kunde haft bättre känsla i spelet!

Måste också nämna motståndarnas fantastiska nummer åtta Park Jung Geu. Vilken kreativitet och kvickhet! ++++

// Jolle!

Kommentarer
Postat av: HANNA

Super att du är med på dagens blogg! Jag drar en vinnare idag, antagligen lite senare.

Jag hör av mig då! ;)

2011-01-18 @ 16:57:45
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0